Je bent goed, laat het weten!

Met het Keurmerk Kwaliteitsvakman onderscheid je je van de rest; Je bent voor uw (potentiële) klanten duidelijk herkenbaar als dé vakman/vakvrouw die kwaliteit levert en een jaar garantie biedt. Als keurmerkhouder ben je voor nieuwe en bestaande klanten vindbaar in onze vakmannen-database. Er wordt veel gezocht in deze database door particulieren. Via dit profiel kunnen klanten je makkelijk een bericht sturen om bijvoorbeeld een afspraak te maken of een offerte aan te vragen. Eenvoudig, zonder bemiddeling en kosteloos.

Iedere keurmerkhouder werkt volgens onze algemene voorwaarden. Deze zijn duidelijk en rechtsgeldig, dus dat geeft rust. Daarnaast ontvang je een uitgebreid pakket met promotiemateriaal dat u krijgt. Daarmee is voor iedereen duidelijk welke kwaliteit je levert. Dit promotiemateriaal bestaat uit:

  • een eigen profiel/webpagina met praktische informatie over je bedrijf;
  • stickers met logo voor op je bedrijfsauto;
  • brochure en flyers voor je klanten;
  • blocnote voor meerwerk;
  • banners voor op je website;
  • promotiepakket met onder andere een pen en een memoblokje;
  • advertentie om te plaatsen in lokale kranten en huis-aan-huisbladen;
  • een T-shirt.

Voordelen Keurmerk Kwaliteitsvakman

  • Het Keurmerk geeft klanten vertrouwen: het maakt duidelijk dat je vakwerk levert, een jaar garantie biedt en klantvriendelijk werkt.
  • Via de vakmannen-database ben je goed vindbaar voor klanten. Zo ben je vindbaar voor ZZP opdrachten via het platform.
  • Kwaliteitsvakman.nl brengt je in contact met potentiële klanten. Wij bieden hulp om je eigen webpagina in te vullen en bij het verkrijgen van recensies. In de database wordt veel gezocht naar ZZP’ers in de bouw, techniek en houtbewerking. Daarin verschijnt jouw profiel ook en klanten kunnen direct contact met je opnemen, zonder onze tussenkomst.
  • Je werkt via onze duidelijke en rechtsgeldige algemene voorwaarden.
  • Je krijgt uitgebreid promotiemateriaal om reclame voor je bedrijf te maken.
  • We geven je richtlijnen en tips voor klantgericht werken.
  • Met vragen of voor hulp kun je altijd bij ons terecht.