Natuurlijk doet de door u ingehuurde Keurmerkhouder er van alles aan om de klus naar uw tevredenheid af te ronden. Maar toch, het kan voorkomen dat u en uw vakman het niet eens kunnen worden over bepaalde zaken en een oplossing van het geschil ver weg lijkt.

Het Keurmerk biedt u en uw vakman in deze gevallen bemiddeling aan. Een bemiddelaar van het Keurmerk inventariseert het probleem en zoekt voor u beiden een praktische oplossing zodat het werk snel weer verder kan, en afgerond kan worden.

Zowel u als consument als de Keurmerkhouder kunnen het initiatief nemen bemiddeling aan te vragen. Dat maakt voor de oplossing die de bemiddelaar aanbiedt geen verschil. Het kan alle twee.

Bemiddeling vraagt u aan middels een email aan info@keurmerkkwaliteitsvakman waarin u kort het probleem schetst en uw naam en die van de vakman vermeldt. Offerte en eventuele factuur graag bijvoegen. U kunt bemiddeling ook aanvragen door het formulier aan de rechterkant in te vullen.

Het keurmerk neemt dezelfde dag of de volgende dag contact met u op en met de vakman om met elkaar naar een oplossing te zoeken. Zo kunnen we samen een boel gedoe voorkomen; kan de vakman weer verder en kunt u snel genieten van de oplevering van uw klus.

Bemiddeling aanvragen: