Stap 1
Start je aanmelding op deze pagina. Vul je gegevens in en betaal de contributie voor het eerste jaar.
Stap 2
Als je aanmelding is ontvangen ontvang je via e-mail het verzoek om de vereiste documenten aan te leveren. Het gaat dan om een uittreksel KvK, AVB polisblad, indien van toepassing een CAR polisblad, 3 actuele recensies -of- de contactgegevens van 3 recente klanten.
Stap 3
Zijn de documenten goedgekeurd? Dan mag je jezelf officieel keurmerkhouder noemen! Je kunt je profiel aanmaken op de website en het welkomstcadeau + gratis extra t-shirt wordt naar je toegestuurd.
Of het keurmerk iets voor jou is weet je snel genoeg. Voldoe je aan de volgende voorwaarden? Dan kun je je aanmelding starten!
Consumenten gebruiken het zoekformulier op onze homepage om de juiste vakman in hun regio te vinden. Als ze je profiel bezoeken kunnen ze aan de linkerkant een formulier invullen. Dit formulier wordt direct naar jouw e-mailadres verzonden zodat je de aanvraag in behandeling kunt nemen.
Het keurmerk is voor iedere vakman, zoals Aannemer, Electricien, Hovenier, Klusjesman, Loodgieter, Schilder, Stukadoor, Timmerman en meer.
Je vindt makkelijker opdrachten door gebruik te maken van het verkeer naar onze website (40.000+ bezoekers per jaar!). Door het promotiemateriaal te gebruiken laat je je keurmerkhouderschap zien en dat straalt vertrouwen uit naar de klant. Je maakt gebruik van onze kraakheldere en rechtsgeldige algemene voorwaarden. Kom je terecht in een conflict? Schakel dan onze onafhankelijke geschillencommissie in, je klant kan dit overigens ook doen. Ook geniet je van ons groeiende aanbod ledenvoordeel.
Ook als je personeel hebt kun je je bedrijf aanmelden voor het Keurmerk Kwaliteitsvakman. Dit doe je via deze link. Let er wel op dat de twee volgende voorwaarden extra gelden:
Twijfel je of het Keurmerk Kwaliteitsvakman bij je past? Stuur dan een e-mail naar info@keurmerkkwaliteitsvakman.nl. Als je je telefoonnummer in de e-mail zet dan bellen we je zo snel mogelijk terug.